11 december 2015 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van jukaev - WaarBenJij.nu 11 december 2015 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van jukaev - WaarBenJij.nu

11 december 2015

Blijf op de hoogte en volg jukaev

11 December 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag werden we alle drie om 8 uur wakker. Dat viel dus weer erg mee. Misschien na een nachtje dus al over de jetlag heen. Juriaan ging eerst een rondje hardlopen en nam op de terugweg croissantjes en sapjes mee.

Vandaag staat de Auckland Zoo op het programma. Eerst met de bus en dan met een klein, ouderwets trammetje. We verwachten een kleine stadsdierentuin, maar werden blij verrast. Het was er leuk en mooi groen. Niet heel groot, maar een prima variatie aan dieren en niet zo overcommercieel, dat je struikelt over de tentjes waar snoepjes, ijsjes, knuffels enz worden verkocht, wat een verademing. En…op dag 2 in Nieuw-Zeeland hebben wij al een kiwi gezien!!!!! Zal zometeen de foto erbij doen als bewijs. Kortom een leuke dag, waar we alle drie van hebben genoten.

Morgen gaan we de camper ophalen. Dit zal de komende tijd in Nieuw-Zeeland ons huis worden. Ben benieuwd. Wordt ook even de vraag wanneer we weer wifi hebben en dus weer wat kunnen posten.

• 11 December 2015 - 15:14

Anneke & Jacques:

Een béétje donker, maar toch wel een kiwi. Het begint al goed. We zijn benieuwd naar de camper: formaat HeMa of iets handzamer. Veel plezier en opnieuw een goede reis gewenst.