10 december 2015 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van jukaev - WaarBenJij.nu 10 december 2015 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van jukaev - WaarBenJij.nu

10 december 2015

Blijf op de hoogte en volg jukaev

10 December 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dinsdag begon onze reis naar Nieuw Zeeland en Australië. Eerst nog uitgebreid afscheid genomen van opa en de beide oma’s en toen op weg naar Schiphol voor een dag durende vliegreis. Eva stuiterde de eerste vlucht in en ze sliep dus ook pas rond middernacht. Verder prima vlucht gehad. Overstap op Seoul ging soepel en daarna door voor de tweede keer 11 uur vliegen. Eva sliep heerlijk tussen ons in en wij iets minder heerlijk. Geheel volgens planning landden we om kwart over acht in Auckland. Na het nodige wachten bij de douane stonden we rond 10 uur buiten. Gelukkig konden we al vroeg inchecken in het hotel. Daar even opgefrist en de stad in met de korte broek en slippers. Na lunch en rondje haven was de dag niet nog verder te rekken. De jetlag bij ons en Eva hakt er toch wel in. Nu is het 1600 en ligt Eva net te slapen.

• 10 December 2015 - 04:44

Judith:

Hmmmm dat wordt wakker worden om 5 uur morgenochtend! Heb Je lekker een Lange dag. Genieten maar. Vergeet niet dat Je links moet rijden! Weerverwachting ziet er redelijk goed uit en een beetje regen " to settle the dust " .

• 10 December 2015 - 20:18

Karin :

Nou dat viel dus reuze mee. Eva werd eerst wakker om 1 uur omdat ze honger had, een appeltje verder ging ze weer slapen om vanmorgen om 8 uur met z'n allen wakker te worden.

• 11 December 2015 - 20:48

Corona:

Korte broek en slippers... very very nice!