Verlof is begonnen! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van jukaev - WaarBenJij.nu Verlof is begonnen! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van jukaev - WaarBenJij.nu

Verlof is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg jukaev

30 November 2015 | Nederland, Leiden

Vandaag onze laatste dag gewerkt en nu is ons verlof begonnen. Over een week stappen we in het vliegtuig. Nu tijd voor de laatste voorbereidingen en natuurlijk nog even uitgebreid sinterklaas vieren dit weekend.

  • 30 November 2015 - 20:13

    Judith :

    Leuk!!!!

  • 01 December 2015 - 10:57

    Sandra:

    He Karin! jammer dat ik je gisteren niet meer heb gezien! Ik wens je een hele fijne en mooie reis met je lieve gezin! genieten en ik blijf graag op de hoogte :)

    groetjes

  • 01 December 2015 - 22:21

    Sander:

    Goede voorbereidingen gewenst en een heel goede reis. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Geniet ervan.

  • 02 December 2015 - 14:35

    Joyce Volman:

    Wat leuk dat ik jullie zo mag volgen. Eva had vandaag haar pietengymdiploma dubbel en dwars verdiend. Ik wens jullie een super mooie reis toe. Heel veel genieten en heel veel plezier. Groetjes Joyce

  • 03 December 2015 - 11:06

    Denise:

    Wat ontzettend leuk zo'n site. Ik ga jullie zeker volgen. Ik wens jullie een heeeele goede reis, ga genieten!!

  • 03 December 2015 - 21:29

    Lianne:

    Goede voorbereiding verder en geniet er enorm van met z'n drieën !

  • 09 December 2015 - 21:09

    Ilona G:

    Heel veel (reis)plezier gewenst! Ik ga jullie zeker volgen. :)
    Liefs, Ilona

  • 10 December 2015 - 11:05

    Jacques &Anneke:

    Nog even die jet-lag wegslapen en dan alleen nog maar genieten. Fijn dat de reis goed verlopen is en Eva al bijna "om" is. Heerlijk weer daar, wij gaan vandaag de kerstboom kopen :-)

Tags: Leiden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jukaev

Wij gaan met onze dochter van 3,5 jaar drie maanden rondreizen door Nieuw-Zeeland en Australie met een camper.

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 7137

Voorgaande reizen:

08 December 2015 - 27 Februari 2016

Onze verre reis

Landen bezocht: