Coromandel, matamata en rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van jukaev - WaarBenJij.nu Coromandel, matamata en rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van jukaev - WaarBenJij.nu

Coromandel, matamata en rotorua

Blijf op de hoogte en volg jukaev

18 December 2015 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Het is al weer een paar dagen geleden dat we uit Paihia vertrokken. De bestemming: Coromandel; een verre rit van bijna 6 uur. Die viel eigenlijk nog best mee. Om een uurtje of 4/5 kwamen we aan bij de campsite. We stonden naast zwembad en speeltuin. Eva wilde in de kou nog in het zwembad en Juriaan was de gelukkige om met haar mee te gaan.

De volgende dag ging Juriaan rennend het stadje verkennen en daarna vertrokken we richting een treintje dat door de bergen reed. Eva vond het leuk en wij genoten van het uitzicht.

Gisteren vertrokken we naar Rotorua en als tussenstop hadden we Matamata: de filmset van LOTR en de Hobbit. We moesten even wachten omdat we niet hadden gereserveerd maar dat was het zeker waard. Het zag er fantastisch uit en voor Eva was alles op haar maat. Daarna door naar Rotorua. Onze campsite grenst aan het meer. Als je aan het strandje 30 cm graaft komt er heel warm water naar boven. Het ruikt er naar zwavel en 's Ochtends hangt er mist op de site. Mooi om te zien!

Foto's uploaden lukt nu helaas even niet. We hopen op een betere WiFi binnenkort